Deklaracja dostępności Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej w Tarnowie
Szkoła Podstawowa nr 3 w Tarnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoła Podstawowa Nr 3 w Tarnowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2018-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-04-11
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności opisanych poniżej.
Treści niedostępne
- Dokumenty PDF nie są edytowalne.
- Brak alternatywy w postaci tekstu dla każdej treści nietekstowej.
- Brak alternatywy w postaci tekstu dla mediów zmiennych w czasie.
- Brak tytułu opisowego i informacyjnego mówiącego o stronie internetowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-08-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-04-11
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Przemysław Tajchner.
- E-mail: sp3tarnow@interia.pl
- Telefon: 14 688-86-58
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowie
- Adres: 33-100 Tarnów
ul. Kopernika 10 - E-mail: sekretsp3@umt.tarnow.pl
- Telefon: 14 688 86 58
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Przy wejściu do budynku szkoły nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące,
- w szkole znajdują się toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
- szkoła nie dysponuje miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych,
- osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi,
- w budynku na każdym poziomie znajduje się korytarz,
- budynek nie posiada wind,
- do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Tekst do odczytu maszynowego